reklama

Je hra na ihrisku pre deti ešte vôbec spoločensky prijateľná?

V rámci dnešného víkendového dňa, ktorý bol bez mála dokonale jarný, som si nejako viac všímal okolie. Poznáte to, len tak chodiť a dať najesť aj svojej potrebe po kráse. Nadmerný prísun slnka po zime, ktorú síce každý vyhadzoval a ona podľa definícií Murphyho zákonov zákonite neodchádzala, mi rozprúdil krv a znovu som dýchal tú známu vôňu. Ľudia boli na prechádzke. Dokonca aj manželské páry sa z toho nadšenia pochytali za ruky. Fakt tento deň bol ako z učebnice prírodovedy a skopírovaný z poučky o jari. No aby som sa dostal k jadru veci. Ako som tak precházal cez pár sídlisk zarazila ma jedna vec. Absencia detí. Kde sa asi stratili? Okolo mňa prechádzali ľudia a miesto toho, aby venovali svoju pozornosť počasiu, ťukali do svojich mobilných zariadení. Neskôr večer som potreboval malý nákup, vo veľkom obchode. A vtedy som to pochopil. Tie decká boli tam...Tak to poviem ináč....čítajme a spomínajme...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
Obrázok blogu

Kde sú tie časy keď na ihrisku hrávali sme hokej...zhodili tašky,dávali góly a všetko bolo OK...

Kde sú tie časy keď mamy volali nás na obed...bolo to dávno keď vlakom išli sme na výlet...

Pády pri športe tak pekne boleli...s horalkou sa každý s každým podelil...

Dnes decká sedia pri počítačoch doma...dávajú CD - čká do CD roma...

My sme sa v zime domov mokrí vracali...mamy sa na nás vždy tak správne nasrali...

Dnes decká zhodia tašky a už držia ovládač...my sme sa guľovali, jeden hádzal, druhý bol podávač...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Guľa v tvári tak tuho štípala...baby od vedľa som v snehu vždy tak rád vyváľal...

Dnes,ale deti majú mobily...nevedia čo to je, keď sme sa vonku pobili...

Zelené kolená,lakte a hlina na košeli...potom sme si aj tak všetci ruky podali...

Dnes si píšu cez sociálne siete...ake?Veď to určite dobre viete...

Zaujímavé. My sme ich nemali a aj tak sme sa všetci stretli...Na ihrisko sme sa ako vrany zlietli...

Dnes hádajú sa už len cez správy...padlo to všetko do maminej rannej kávy...

Ihriská zívajú prázdnotou...hokejky, lopty v pivnici tiež,vedľa kompótov...

Pamätáte: Kedysi keď sme hrali schovávačku...naháňali na ulici starú mačku...

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Keď kamarát spadol do vody...keď gól v našej sieti bol len dielom náhody...

Keď malo slnko aj dážď svoje výhody...vtedy rodili sa fakt chlapské dohody...

Poznáte to: "Ja dám loptu, ty daj dres!"...bolo to včera, no už nie dnes...

Keď pred obedom som z domu ochádzal...a večer špinavý a upotený domov prichádzal...

Neuveria,že lasica ozaj behá v prírode...nie ten,ale zviera čo má asi 10 centi v obvode...

Ísť pešo ďalej ako 20 metrov...vyčerpanie,bolesť vypárané z našich starých svetrov...

David Kálmán

David Kálmán

Bloger 
  • Počet článkov:  29
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Mám základný cieľ. Snahu o inštaláciu nového systému do našich každodenných životov. Volá sa ZSR 1.0 (Zdravý sedliacky rozum 1.0 ) Všade naokolo vidím, že ľudia môžu mať lepší život najmä vďaka komunikácií a pritom stačí tak málo. Padal som na hubu a vďaka tomu môžem zdieľať svoje skúsenosti. Každopádne aj pád na hubu je krok dopredu. Vy môžte čítať o tých pádoch a nemusíte ich zažiť. Moje core témy sú vyjednávanie, psychológia, správna komunikácia, angažovanosť a veci s tým súvisiace. Píšem o veciach, ktoré prispievajú k lepším výsledkom v každej oblasti života s pokorou a v zmysle hesla " Viem, že nič neviem." Pýtajte sa, oponujte a zdieľajte so mnou Vaše skúsenosti. Pretože iba ak ich zdieľame, dávame človeku ozajstný dar na celý život. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáZdravý sedliacky rozum 1.0

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu